پیام احسان فرهی

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان با شروع سال 1392 وبلاگ مشهدکار تبدیل به سایت کردم که خیلی هم عالی شده و هم مطالب و برنامه ها متنوع شده از تمامی کاربرانی که برای بازدید وبلاگ تشریف می اوردند خواهش می کنم از طریق لینک زیر عضو کاربران سایت شوند و از این پس از مطالب زیبا و به روز سایت بازدید داشته باشند ممنون با تشکر احسان فرهی.

http://mashhadcar.ir/modules.php?name=Your_Account&op=new_user

افتتاح سایت

با عرض سلام و خسته باشید به تمام کاربران سایت بزرگ مشهدکار افتتاح سایت و فرارسیدن سال 1392 به همگی تبریک عرض می کنم وامیدوارم سایت مشهدکار مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.


WWW.MASHHADCAR.IR  

پیام مدیر

پیشاپیش سال 1392 به تمامی دوستان تبریک عرض می کنم افتتاح سایت بزرگ مشهدکار همزمان با اغاز سال نو گذاشتم انشاالله عکس های مسابقه ریس هم همزمان با افتتاحیه روی سایت قرار می دهم با تشکر از صبر و شکیبایی شما .

ملاقات با اتاق تقویت شده جناب هاشم علما

این اتاق که تازگی به سفارش هاشم علما توسط بهترین تیونینگ کار کشور محمد مهری تیونینگ شده و دارای موتور بسیار قوی می باشد که در مسابقات اینده در کلاس ازاد قرار می گیرد با تشکر از محمد مهری و هاشم علما عزیز.

ادامه نوشته

ملاقات با هامرهای ضد گلوله تشریفات کشور ترکمنستان در تربت حیدریه

واقعا صحنه جالبی بود که 2 دستگاه هامر  ضد گلوله کنار هم ببینی داخل بارنامه هم ذکر شده بود که خودروهای مربوط ضد گلوله می باشد و با احتیاط حمل شود راننده محترم اجازه عکس برداری از بارنامه نداد همینجا ازش تشکر می کنم که گذاشت راحت عکس برداری انجام بدم این هامرها برای تشریفات کشور ترکمنستان از دبی خریداری شده که از بندرعباس بار زده شده و تا سرخس حمل می شوند تا از طریق گمرک سرخس تحویل کشور ترکمنستان داده شوند قیمت هر دستگاه هم یک میلیارد تومان می باشد راننده تریلر گفت این هامرها چیزی نیست لامبورگینی و فراری هست که تو گمرک سرخس پراکنده هستند البته برای کشورهای همسایه شمالی هستند از همینجا به سرخسی های عزیز سلام می کنم لطفا اگر کسی از دوستان ساکن سرخس هست عکس ها برای سایت تهیه کند ممنون.

ادامه نوشته

ملاقات با بلیزر بسیار زیبا جناب محمد رضا عرب زاده


ادامه نوشته

پیام مدیر

با عرض سلام خدمت دوستان مشهدکار سایت بالا اومده دوست دارم همگی برای قالب سایت اینجا نظر بدن که خوبه یا بد یا هر انتقاد و نظری دارن اینجا اعلام کنند یک مدت کوتاهی وقت می خوام برای کامل کردن سایت واسه همین تصمیم گرفتم مطالب فعلا در وبلاگ قرار بدم تا سایت کاملا اماده بشه و شما عزیزان از عکس های زیبا استفاده کنید بعدا سر فرصت باید کل مطالب روی سایت قرار بدم پس به سوالات زیر لطفا همگی کاربران پاسخ بدن تا کمکی بشه در بهتر ارائه شدن مطالب ممنون از همگی.

WWW.MASHHADCAR.IR   

1-قالب سایت مناسب هست یا نه؟

2-و در اخر نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنید ممنون.

تا چند ساعت اینده عکس ها و گزارشات زیبا بر روی وبلاگ قرار می گیرد تا اماده شدن کامل سایت.

پیام احسان فرهی

فقط یکم فرصت می خوام تا سورپرایزهای زیبا خدمت شما عزیزان کنم اولین سورپرایز برای دیروز پیست ثامن هست که 4 سوپراسپرت مشهد شکار کردم دومین سورپرایز 2 هامر 2 میلیارد تومانی ضد گلوله هست برای کشور ترکمنستان که به کشور دبی سفارش داده شده اند تا از راه ایران فرستاده بشن سومین سورپرایز بلیزر اقای عرب زاده هست که فوق العاده زیبا هستش چهارمین سورپرایز خودروی تیونینگ شده هاشم علما هستش که توسط محمد مهری تیونینگ شده است و ...

و سرانجام بعد از یک سال نیم تلاش تا چند روز اینده با WWW.MASHHADCAR.IR با طراحی کاملا متفاوت و حرفه ای رو به رو خواهید شد یکم فرصتی که گفتم برای همین خواستم عزیزان مخلص تمامی همشهری ها و هم وطنان عزیز احسان فرهی.

رهگذرها در اهواز

با تشکر از میلاد ویسیان.

ادامه نوشته

کرایسلر 300 بسیار زیبا

با تشکر از CARCCX.

ادامه نوشته

دوج چارجر SE 2013 در منطقه ازاد ارس

با تشکر از سجاد روشن دل مقدم.

ادامه نوشته

فورد موستانگ 2013 فوق العاده زیبا در ارس

منتظر عکس های زیبا از جدیدترین خودروها در منطقه ازاد ارس باشید.

با تشکر از سجاد روشن دل مقدم.

ادامه نوشته